Dofinansowanie na usuwanie azbestu

 (link otworzy duże zdjęcie)

Gmina Starogard Gdański zawarła z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku umowę dotacji na dofinansowanie realizacji zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Starogard Gdański - edycja 2021.

https://wfos.gdansk.pl/konkursy/usuwanie-wyrobow-zawierajacych-azbest-terenu-wojewodztwa-pomorskiego-edycja-2021

Dotacja na dofinansowanie zadania wyniesie do 28 798,00 zł , przy planowanym koszcie kwalifikowanym 41 140,00 zł.

W ramach zadania przewidziano:

a) wykonanie demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Starogard Gdański -
szacowana masa: 52,485 Mg;

b) transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z posesji mieszkańców, na terenie gminy Starogard Gdański
- szacowana masa: 32,165 Mg

Celem przedsięwzięcia jest osiągnięcie w terminie do 15.12.2021 r. efektu rzeczowego i ekologicznego jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest wynoszącego łącznie około 84,650 Mg.

Informacje o zadaniu dostępne są także w zakładce Projekty:

https://ugstarogard.pl/cms/17362/wojewodzki_fundusz_ochrony_srodowiska_i_gospodarki_wodnej

Opublikowano: 04 listopada 2021 07:34

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 582

Gmina Wiejska Starogard Gdański

Realizacja: IDcom.pl