Koszt kwalifikowany zadania: 61 414,00 zł
Kwota oraz forma dofinansowania ze środków WFOŚiGW w Gdańsku:
24 565,00 zł - dotacja
Projekt współfinansowany jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu
Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku oraz Narodowego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Opis zadania:
Zadanie pt.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy
Starogard Gdański - edycja 2022-2023” zakłada w tym okresie usunięcie
wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Starogard Gdański, w tym:
a) wykonanie demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów
zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie
gminy Starogard Gdański -
szacowana masa: 67,995 Mg;
b) transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z
posesji mieszkańców, na terenie gminy Starogard Gdański
- szacowana masa: 68,730 Mg
i osiągnięcie w terminie do 15.11.2023. efektu rzeczowego i
ekologicznego jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających
azbest wynoszącego łącznie około 136,725 Mg.
Warunki uzyskania dofinansowania wynikające z Programu Priorytetowego
"Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających
azbest":
Przedsięwzięcia wskazane we wniosku WFOŚiGW o udostępnienie
środków muszą spełniać poniższe warunki:
1) przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie gminy, w której
została przeprowadzona inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest;
2) przedsięwzięcie zlokalizowane na terenie gminy posiadającej
program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest i jest z nim
zgodne
Pozostałe wymagania określa szczegółowo Wojewódzki Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w regulaminie konkursu "
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa
pomorskiego (edycja 2022):
https://wfos.gdansk.pl/ogloszenie-o-naborze-zwalczanie-azbestu-2022/