Dofinansowanie na usuwanie azbestu

Gmina Starogard Gdański zawarła z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku umowę dotacji na dofinansowanie realizacji zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Starogard Gdański - edycja 2022-2023.
https://wfos.gdansk.pl/ogloszenie-o-naborze-zwalczanie-azbestu-2022/
Dotacja na dofinansowanie zadania wyniesie do 24 565,00 zł , przy planowanym koszcie kwalifikowanym 61 414,00 zł.
W ramach zadania przewidziano:
a) wykonanie demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Starogard Gdański -
szacowana masa: 67,995 Mg;
b) transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z posesji mieszkańców, na terenie gminy Starogard Gdański
- szacowana masa: 68,730 Mg
Celem przedsięwzięcia jest osiągnięcie w terminie do 15.11.2023 r. efektu rzeczowego i ekologicznego jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest wynoszącego łącznie około 136,725 Mg.
Informacje o zadaniu dostępne są także w zakładce Projekty:
https://ugstarogard.pl/cms/30516/usuwanie_wyrobow_zawierajacych_azbest_z_terenu_gminy_starogard_g
Opublikowano: 09 listopada 2023 09:29
Kategoria: Komunikaty
Wyświetleń: 266