Dofinansowanie na usuwanie azbestu

 (link otworzy duże zdjęcie)

Gmina Starogard Gdański zawarła z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku umowę dotacji na dofinansowanie realizacji zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Starogard Gdański - edycja 2022-2023.

https://wfos.gdansk.pl/ogloszenie-o-naborze-zwalczanie-azbestu-2022/

 

Dotacja na dofinansowanie zadania wyniesie do 24 565,00 zł , przy planowanym koszcie kwalifikowanym 61 414,00 zł.

 

W ramach zadania przewidziano:

a) wykonanie demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Starogard Gdański -
szacowana masa: 67,995 Mg;

b) transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z posesji mieszkańców, na terenie gminy Starogard Gdański
- szacowana masa: 68,730 Mg

 

Celem przedsięwzięcia jest osiągnięcie w terminie do 15.11.2023 r. efektu rzeczowego i ekologicznego jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest wynoszącego łącznie około 136,725 Mg.

 

Informacje o zadaniu dostępne są także w zakładce Projekty:

https://ugstarogard.pl/cms/30516/usuwanie_wyrobow_zawierajacych_azbest_z_terenu_gminy_starogard_g

Opublikowano: 09 listopada 2023 09:29

Kategoria: Komunikaty

Wyświetleń: 266

Gmina Wiejska Starogard Gdański

Realizacja: IDcom.pl