Zakończenie realizacji zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Starogard Gdański - edycja 2022-2023

 (link otworzy duże zdjęcie)

Gmina Starogard Gdański informuje, że zakończyła realizację zadania polegającego na unieszkodliwieniu odpadów budowlanych zawierających azbest, pochodzących z prywatnych nieruchomości na terenie gminy w roku 2022 i 2023.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gopodarki Wodnej pn. "Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest", w ramach naboru „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego (edycja 2022), udzielił Gminie Starogard Gdański dofinansowania w formie dotacji w wysokości 11 810,00 zł. Koszt kwalifikowany wyniósł 29 526,00 zł.

Zadanie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

W ramach zadania usunięto łącznie 72,790 Mg odpadów budowlanych zawierających azbest z planowanych 136,725 Mg, w tym w ramach:

a) wykonania demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Starogard Gdański - usunięto 25,630 Mg odpadów z 10 nieruchomości ;

b) transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest przechowywanych na posesjach mieszkańców gminy Starogard Gdański - usunięto 47,160 Mg odpadów z 23 nieruchomości.

Koszt całego  zadania wyniósł 41 834,45 zł.

https://wfos.gdansk.pl/

Opublikowano: 14 listopada 2023 10:07

Kategoria: Komunikaty

Wyświetleń: 191

Gmina Wiejska Starogard Gdański

Realizacja: IDcom.pl